|
| |
|
| |
|
| |
|
| Posté le 29-01-2005 à 15:34:46
| Eh là! j'suis t'y malade bon d'la ça m'tint i- cit et ça m' tortil-le En- teur le vente et l'estoumac j'suis pas l' pus heu-reux d' mafa-mil-le j'peux rin prendre même pas du bouillon j'ai eu-ne fieuve eune'langu' empoil'lé J'cré qu' c'est eune fausse in-di-ges-tion eune in-di-gestion d'charbounnée 2e couplet j'vas vous dis' v'la coument qu' c'est v'nu J'ai été fé les entounailles Cheux un voisin l'pé Ferragu J'avons bin bu et fait ripaille Il avait tué un batardiau Un fameux batardiau d'l'année L'soir j'ons mangé les argotiaux Anvec un bon plat d'charbounnée 3e couplet ré bon goui v'la qu'après mangé j'ars'sens eun' colique qui m'cordelle V'la que j'mets à dardeler Que j'envoyais trente six chandelles J'avais toujou la bouch' pleine d'iau A chaqu' pas j'foutais des quifouées Eh bin que j'me dis me v'la biau Pourvu que j'garde ma charbounnée 4e couplet Enfin j'm'ameune à la maison Mais j'tenais pu sur mes guibolles Ma femm' me dit mai quoué qu'tas don? J'cré bin qu'ta bu et qu'tu bricolles Vint t'coucher quoué donc t'as fichu J'y dis j'ai passé la soir'tée A entouner cheu l'pé Ferragu Pis j'ai mangé d'la charbounnée 5e couplet Tout habilléj'me fouett' su l'lit Mais v'la que j'sens ma têt' qui tourne Y avait pas moyen d'm'assoupir A drète à gauche hardi j'te r'tourne Mais quoué qu'tas don à t'artouner J'atouffe que j'y dis Désirée Et pis j'cré bin que j'vas r'jiter Que j'vas r'jiter la charbounnée 6e couplet Bin t'as qu'à t'ar'leuver qu'à m'dit Au lieu d'raconter des bêtises M'ar' leuver oui héla fauti! C'est moins facile à fée qu'à dire En ch'mis j'm'arleuve,j'vas dans l'cellier L'vent faisait flotter ma banniée D'hior j'avais biau app'ler l'pé Hué J'pouvais pas rend' ma charbounée 7e couplet Enfin ça l'air de mieux aller Mais j'vous l'avoue avec franchise J'aurais été bin contrarié D'rend' de la si boune marchandise Aussi vous m'crérez si vous v'lé Si jamais j'r'tourne en soir'tée J'veux bin bouée,j'veux bin mindiouné Mais j' mang'rais pus tant d'charbounnée Charbounnée:morceau de boudin,et morceau de roti de porc que l'on offrait aux parents et aux amis quand on tuait le cochon |
| | Posté le 29-01-2005 à 18:29:35
| Merci Bobo. Es-tu sûr qu'y avait qu'la "charbounnée" qui l' travaillait ? Bon dimanche à toi. |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|